To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
KERATOCONUS
Forum przeznaczone dla osób ze stożkiem rogówki

Krople do oczu - OFTENSIN

Max - Nie Sie 13, 2006 11:23 pm
Temat postu: OFTENSIN
Czy ktoś z grupowiczów bierze może oftenisn ? (kropelki na obniżenie ciśnienia śródgałkowego).
Wcześniej stosowałem betaman lub betopic ale po przeszcepie przepisano mi właśnie oftensin w sumie to biore go od jakiegoś miesiąca i zauważyłem u siebie wszystkie objawy uboczne - czyli np. duszności, kołatania serducha itp.
Czy ktoś miał coś podobnego ?
Konrad

maciejfx - Pon Sie 14, 2006 8:56 am

ja brałem te krople ale wywaliłem do kosza !! miałem takie objawy !!
teraz nie biore żadnych.
pisałem już ze mam częste problemy z byle jakim katarem ..... nie mogę wtedy nosić soczewek. przeszedłem na dietę optymalną dr Kwaśniewskiego która gwarantuje podwyższenie odporności.
leczą tą dietą nawet jaskrę . polecam poczytać a nawet spróbować.
http://www.optymalni.poznan.pl/

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 8:59 am ]
a tak na marginesie ;
kiedyś będąc na tej dietce schudłem 20 kg w 3 msce :grin:
bez żadnych ćwiczeń i czułem sie wyśmienicie !!

Max - Pon Sie 14, 2006 9:16 am

Dzięki za odpowioedź.
No ja nie mogę tego wyrzucić bo nie wiem jak zachowa się moja (a raczej nowa) rogówka. Mam jeszcze szwy więc nie chce, żeby się coś popsuło :neutral: .
W każdym razie zadzwonie do Lublina i zapytam czy nie moga mi przepisać czegoś innego.
Pozdrawiam Konrad

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 8:24 pm ]
Jeszcze jedna po jakim czasie ustały te objayw od oftensinu w Twoimy przypadku ? (Odstawiłem je rano tzn rano około 7 kropiłem ostani raz). To kwestia godzin czy raczej dni ?.
Pzdr Konrad

Kopiernik - Nie Lut 25, 2007 1:19 pm

Oftensin - najlepsze kropelki jakie brałem i biorę nadal. Przedłużają agonię mojej rogówki. :lol: Nie miałem po nim żadnych objawów ubocznych, więc chyba zaliczam się do szczęściarzy. Niektórzy lekarze polecają go profilaktycznie, twierdzą, że wyhamowuje stożek... :?:
Max - Nie Lut 25, 2007 5:21 pm

Ja niestety wiem napeweno, że to oftenisin powodował skutki uboczne w moim oragnizmie i już myślałem, że zejdę z tego świata :roll: . Tak to jest z nami stożkami mimo, że niby tacy sami a jednak diametralnie różni :cry:
malek - Wto Kwi 17, 2007 9:17 pm

Ja biorę oftensin od 1,5 roku i nie miałem żadnych problemów - chociaż wydaje mi się, że jak zacząłem wpuszczać, to minimalnie pogorszyło mi się widzenie (czekałem wtedy na pierwsze szkła twarde).

Wpuszczacie 1 czy 2 razy dziennie?

Kopiernik - Wto Kwi 17, 2007 10:39 pm

Kiedy uzywałem, wpuszczałem 2 x dziennie (krople działają tylko kilka godzin). Wolę jedna nie przesadzać z tym Oftensinem, ciągłe obniżanie ciśnienia śródocznego też chyba nie jest zdrowe... :???:
Romano - Wto Kwi 17, 2007 11:22 pm

Leczę stożek 7 lat i nigdy żaden lekarz nie wspominał tym bardziej zalecał stosowanie
kropli na obniżenie ciśnienia. Pewnie dlatego że ciśnienie mam w porządku.
Myśle że niektórzy lekarze nadużywają wydawania recept na te krople. Poprostu przychodzi pacjent do takiego lekarza, no to trzeba kropelki na obiżenie ciśnienia.
Napewno jest uzasadnione a nieraz wręcz konieczne ich stosowanie ale myśle że lekarze przesadzają z ich aplikowaniem.

Tomasz Drożdż - Śro Kwi 18, 2007 7:38 am

W zasadzie nie stosuję żadnych kropli, poza przypadkami, kiedy musze sobie coś tam wypłukać lub gdy bolą mnie oczy. Co zdarza się baaaardzo rzadko. Na przykład dzisiaj rano soczewka podczas zakładania wlazła mi gdzieś z boku oka i nie mogłem jej przez 20 minut odszukać. Od macania i pocierania oka zrobiło się ono czerwone i podraznione, więc zakropiłem sobie coś tam z półeczki.

Mam zwykłe nadciśnienie jak każdy facet po 50 i z nadwagą - ale to zupełnie inna historia

deejay - Nie Maj 13, 2007 8:14 pm

bierz betoptic s to to samo a jest łagodniejszy dla oka:) pozdrowka
Max - Pon Maj 14, 2007 2:00 am

Nie biorę już wogóle nic na obniżeie ciśnienia bo okazało się, że jest ok :lol: . A brałem tylko wówczas jak miałem szwy na oku coby się nic złego nie stało z przeszczepem a jaki tego efekt ....hmm przeszczep cudowny ale widzenie można powiedzieć zerowe :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group