KERATOCONUS Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Tomografia a stożek rogówki + czy to jest SR?
Autor Wiadomość
Laik 


Rok wykrycia SR: 2014
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 66
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 9:03 pm   Tomografia a stożek rogówki + czy to jest SR?

Wyjaśnione
 
 
Baca


Rok wykrycia SR: 2012
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 143
Wysłany: Wto Sty 14, 2014 12:54 am   

Laik napisał/a:
Daje mi sfery, cylindry, widzę 4 linijki, dokłada co raz mocniejsze i się pyta, czy lepiej, no baa, na pewno lepiej... Nie, nie jest lepiej, widzę tak samo, dziwne?
Okulista coś powoli dziwny wyraz twarzy robi, dobiera dalej szkła, co raz mocniejsze, nic... Tablice widzę tak samo, tylko jakby mniejszy efekt mgły/ducha.
Wniosek jeden, szybka topografia rogówki, najpóźniej do wakacji.

No wiec nie jestem specjalista lekarzem ale wiem że po pierwsze musisz znależć specjaliste lekarza, człowieka który nie daje ci kolejnych okularów, badań itp..kasuje i kasuje ale lekarza ktory powie Ci prosto co jest grane..zawsze mnie osobiście wkurza jak lekarze robia głupia mine i zachowuja sie jakby człowiek ktorego akurat badaja był jedynym takim znanym przypadkiem na świecie---a gdzie doświadczenie..
Jężeli boisz sie że to stożek znajdz takiego specjaliste . Nie bede Ci polecał nikogo ale...napewno czasem trzeba popodróżować żeby znależć specjaliste mnie powiedział pierwsze pożądnie o stozku dr.Marcin Smorawski z Warszawy pogrzebaj w neci.

Mnie tez dobierali 2h okulary az w końcu sam mowilem ze widze dobrze..pod wplywem stresu wzrok sie wtedy rownież pogarsza,,,,\

Nie rozpoznajesz twarzy??? jakbym słyszał siebie rok temu...
A moze pisanie przy kompie? mrużenie? naciąganie powieki pomaga wyostrzyc wzrok?
bladość kolorów? widzenie diametralnie gorsze wieczorami?
wzrok na zmiane lepszy ..gorszy?
w słoneczne dni lepiej?
nie znam klinik ani lekrzy w Twoim regionie ale nie pozwol sie naciagać na okulary ktore za pol roku nie beda już nic pomagac.