KERATOCONUS Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Rekonwalescencja po Crosslinkingu
Autor Wiadomość
krzychu652

Rok wykrycia SR: 2009
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 9
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 6:07 pm   Rekonwalescencja po Crosslinkingu

Witam. Mam 22 lata i jestem studentem. Za miesiąc będę mieć crossa na OL z abrazją nabłonka w Lexummedica Poznan. OP - widzenie 100 % bez żadnej korekcji. Jak długo trwa rekonwalescencja po zabiegu ? Kiedy można powrócić do normalnych zajęć - chodzi mi głównie o chodzenie na uczelnię, czytanie czy np. korzystanie z komputera (oczywiście wiem, że trzeba będzie uważać na siebie - na kurz, dym, i wysiłek fizyczny przez pierwszy miesiąc lub 2) ? Po drugie, jak się przygotować do zabiegu, oprócz okularów przeciwsłonecznych i wykupienia recept, które już dostałem na krople potrzebne po zabiegu? Może podzielicie się swoimi doświadczeniami, a jednocześnie byłby to ciekawy, konkretny z zebraniem wszystkiego w całość temat dla "potomnych". Z góry dzięki :)
 
 
averdas 

Rok wykrycia SR: 2011
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 72
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lut 15, 2014 7:59 pm   

ja akurat mialem ze zdjeciem nablonka. Tak ze 3 miechy trzeba sie oszczedzac.
Przez 1 tydz. oko bedzie ostro napieprzac jak by ktos chilli dosypal do tego jak bys mial katar+ znajac zycie bedziesz przez ten czas sie musial w okularkach poruszac bo mega swiatlowstret bedzie. Przez 1 tydz bedziesz miec soczewke opatrunkowa, jak sie nablonek odnowi to jakby za mgla bedzie widac z ta soczewka. Do tego dochodzi mega swiatlowstret mialem go jakies 5 miechow + moze dojsc pogorszenie nieco widzenia i ten efekt halo :???:
Zreszta po zabiegu te lewe oko strasznie wysychalo wiec sporo bedzie trzeba kropic kropli polecam (Hylocomod) na dlugie godziny po zakropieniu mialem spokoj

2 tyg to na twoim miejscu w domu bym siedzial. Ja juz jestem prawie 8 miechow po Cxl i mam spory astygmatyzm co do czytania to czytam całą tablice.