KERATOCONUS Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak żyć?
Autor Wiadomość
Żółta kredka 

Rok wykrycia SR: 2010
Dołączyła: 14 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: Pon Mar 15, 2010 6:33 pm   Jak żyć?

Witam wszystkich!

Jestem tutaj nowa. Od kilku dni wiem, że mam SR. Nie mogę spać, nie chce mi się jeść, ciągle się stresuję, nie mogę przestać o tym myśleć. Wydaje mi się, że wszystko, co najlepsze jest już za mną, że nie czekają na mnie już żadne radości. Moje życie całkowicie się zmienia...
Co robić aby jakoś żyć?
Czy tez mieliście podobne odczucia?

Dodam tylko, że mam 22 lata, studiuję. Jestem przerażona.
 
 
Frisson 


Rok wykrycia SR: 2007
Dołączyła: 08 Maj 2007
Posty: 429
Skąd: Lubaczów
Wysłany: Pon Mar 15, 2010 7:06 pm   

Mogłabys napisac do mnie na gg, albo wyślij mi swojego maila na prv, bo coś mi się nie chce widomośc na prv wysłac, a próbuję od rana :/
_________________
"Nie chodzi o to by być zdrowym, ale o to, żeby nauczyć się żyć z własnymi chorobami."
 
 
 
nikolas2008 

Rok wykrycia SR: 1995
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 117
Wysłany: Pon Mar 15, 2010 9:28 pm   

Witam,spokojnie to nie koniec swiata,z tym da sie zyc a czasami bywa nawet zabawnie,mnie stozek dopadl w szkole sredniej,nie przeszkadzalo mi jej skonczyc,studia rowniez.Nie zalamuj sie,są o wiele gorsze choroby niz stozek,uszka do gory,pozdrawiam
 
 
Żółta kredka 

Rok wykrycia SR: 2010
Dołączyła: 14 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Stalowa Wola/Kraków
Wysłany: Pon Mar 15, 2010 10:02 pm   

Wiem, że są gorsze przypadki np. całkowity paraliż, ale przecież w naszej chorobie w najgorszym przypadku można stracić wzrok... dla mnie to jest koniec świata. Przepraszam, ale nie umiem jeszcze myśleć pozytywnie na ten temat, jeszcze na mało czasu minęło od chwili wykrycia...
 
 
kopi 

Rok wykrycia SR: 2006
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 53
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 12:37 pm