KERATOCONUS Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Max
Pią Gru 21, 2007 1:28 am
Poradzcie
Autor Wiadomość
kredek 

Rok wykrycia SR: 2006
Dołączył: 26 Lis 2006
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 9:23 pm   Poradzcie

Na poczatku chcialbym sie przywitac ze wszystkimi, bo jestem nowy w "rodzinie" stozkowcow.Niestety i mnie "to" dopadlo. W sumie nie wiem w jakim stadium jest moj stozek, bo wyszedlem z kliniki bardzo "zaniepokojony" tym ,ze wlasnie zycie wali mi sie na leb. Doktorka tez nie pomogla mi w dobrym przyjeciu tej wiadomosci chyba sie spieszyla ,(ale o pieniadzach to nie zapomniala). Takze dopiero na necie znalazlem to forum i dzieki temu cos wiem na temat swojej choroby (a moze wolalbym nie wiedziec? )Z waszych wypowiedzi widze ,ze ciezka przyszlosc przede mna (wg kalendarza majow pozostalo nam jeszcze 6 lat istnienia swiata,kto wie moze bede oczekiwal tej daty?).Czuje ,ze zakres mozliwosci jakie moge czerpac z zycia sie zaweza,szczegolnie jesli chodzi o sport ,ktory zawsze kochalem.
No ale przejde do sprawy mialem zalecenie 3 miesiace powrocic do starych okularow (wczesniej mialem miekki soczewki i bylo swietnie ,dopoki nie poszedlem sie przebadac ot tak z nudow ,no i mam ).Uzywam teraz wg zalecenia plynu od cisnienia i cornere gel.Po 3 miesiacach mialem isc na nacinanie rogowki
CZY KTOS SLYSZAL O CZYMS TAKIM?
Nastepnie mialem tez sie przerzucic na twarde soczewki.
Ale wlasnie minal miesiac i postanowilem sie jeszcze raz przebadac jutro w klinice a jak nie to prywatnie.Wiaze sie to z tym ze wolalbym miec przed sesja juz nowe soczewki.
Drugie pytanie dotyczy soczewek , jakie warto kupic? Na stronie jest kilka przykladow ale mam ograniczony budzet, szukam czegos dobrego i w dobrej cenie, inaczej bede mosial dorabiac w wekeendy na soczewki-fuck-jeszcze tego brakowalo
Dziekuje za kazda odpowiedz
 
 
Max 


Rok wykrycia SR: 2004
Dołączył: 06 Cze 2005
Posty: 333
Wysłany: Nie Lis 26, 2006 9:54 pm   

Witaj.